?

Log in

jwenevive's Journal [entries|friends|calendar]
jwenevive

Navigation
[x] info
[x] entries
[x] friends
[x] calendar

About Me
Name:Jen (Dos)
Age:19
Location: Newcastle, UK
myspace: here

Layout Info
Created Using: Paint Shop Pro 8
Picture Source: malus clothing
Coded & Created by: ___leegaze

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

Halloween Party [Tuesday
September 18, 2007 12:59pm]
[ mood | sick ]

Yeah, so me & Becca are planning a massive halloween party.
There's like..more than 60 people coming..
And the fuckers gonna cost just under £200 ($400)
I have to go round handing out tickets & collecting £4 off everyone haha, it's gonna be well fun (Y)
And any leftover money will probably go on me, Becca & Lynz for all the shit we've bought for it.
I think we're still  making evil gingerbread men or something hahah
& me & Becca have handmade our outfits.
I'm going as The Corpse Bride, my outfit is nearly finished, I just need to buy the blue hair extensions & some blue roses (Y)
Becca's being a Corpse Prom Queen, hand making her dress too.
Crins gonna be a silent hill nurse.
I've got all of my favourite people coming, it's gonna be an awesome night.
I hope it doesn't end in crying like the last one though hahah.
 

post comment

Dis iz 4 Neesha [Friday
June 22, 2007 12:29am]

I C U BBY.
READIN MY PAGE.
BEIN..SXC.
lmfao
=D

post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]